In augustus ga ik het huis uit. Nu dat vast staat moet ik ineens gaan bedenken wat ik allemaal mee moet nemen. Ik heb al een aantal dingen geregeld. Nou ja, ik niet, maar mijn familie. Vooral mijn beppe gaf me al de hele tijd spullen. Al jaren! Een kleine verzameling heb ik dus al.

Van die lieve sint heb ik afgelopen december een complete bestekset gekregen. En van m’n beppe nog een snijplank met een kaasschaaf en wat andere tools voor in de keuken. Laatst waren er bij de Hema handoeken en washandjes in de aanbieding. Ik heb een mooie paarse set uitgezocht en meegenomen. Intussen heb ik van diezelfde beppe ook een koffiezetapparaat gekregen. Ik drink geen koffie, maar als er bezoek is kan ik een kopje zetten.

Wat ook erg handig is: de bewoonster is op dit moment nog in het huisje. Van haar heb ik een hele mooie laminaatvloer gekocht. Ook haar wasmachine, kledingkast, gordijnen en elektrische kookplaatje zijn sinds kort van mij. Vandaag heb ik ook een bed opgehaald waar kastjes onder zitten. Praktisch en leuk! Ik ben al een eind op weg!

M’n moeder heeft een lijst gestuurd met dingen die praktisch zijn als je op kamers gaat. Erg handig, want ik ga geheid wat vergeten! Maar ik heb er wel zin in!

