The Baseballs: een rock ’n roll band uit Berlijn. Hedendaagse nummers worden in een jaren ’50 jasje gestoken. Het bekendste nummer van hen is Umbrella van Rihanna.

Vandaag was ik met mijn broertje in Leeuwarden. Als ik in de stad ben ga ik altijd even bij de Free Record Shop langs. Al is het alleen maar te kijken wat voor cd’s en dvd’s er liggen. Zo heb ik de geweldige film ‘Into The Wild’ eens gekocht voor maar €7,-. En aangezien ik nog steeds cd’s koop, is het leuk om eens te kijken wat er allemaal ligt.

Vandaag heb ik drie cd’s gekocht:

  • Linkin Park – Minutes To Midnight
  • Cascada – Evacuate The Dancefloor
  • The Baseballs – Strike
Die laatste band had ik bijna eens live gezien. Helaas had ik toen net examens en moest ik het over laten gaan. Erg jammer, want ze zijn live nog beter dan op hun cd. Maar nu kan ik zo terug in de tijd als ik die cd aanzet en even lekker wegdromen. Heerlijk!
