Een mobieltje hebben is super handig! Vroeger snel contact leggen vis sms’en en bellen. Nu nog sneller contact leggen via whatsapp, twitter, mail of alsnog snel een belletje. Maar een nadeel is dat mensen je altijd denken te kunnen bereiken.

Ik heb soms van die dagen dat ik mijn mobiel gerust een hele dag vergeet. ’s Avonds denk ik pas aan het feit dat hij nog naast mijn bed ligt. Verslaafd ben ik in ieder geval niet. Nadeel is dat klasgenoten me soms de hele dag proberen te bellen, sms’en, etcetera, maar me niet te pakken kunnen krijgen en me dat vervolgens ook goed duidelijk maken.

Het is bloedirritant als iemand zijn mobiel niet opneemt. Daar raak je gefrustreerd van. Ik heb hem echt wel bij me als er belangrijke deadlines aankomen en mensen mij nodig hebben. Vaak zit je in een groepje en kan je prima iemand anders bereiken…

Mijn tip van de dag. Kijk eens een hele dag niet op je mobiel. Dat geeft echt rust! Vandaag doe ik dat maar niet weer, dan krijg ik gezeur. 😉

