Het is rot als je vriend/vriendin het uitmaakt, maar sommige mensen hebben wel extreme wraakacties! Vorige keer schreef ik over iemand die zijn vriendin een tattoo van een drol gaf. Meiden kunnen er echter ook wat van!

Nadat de vriend van de Engelse tandarts Mackowiak het uitmaakte, maakte hij nog een afspraak bij haar. Hij had pijn aan zijn kies en moest geholpen worden. Mackowiak bracht hem onder narcose en trok al zijn tanden uit zijn mond! De ex-vriend werd wakker en voelde zijn tanden niet meer, maar zijn ex verzekerde hem dat alles in orde was. Toen hij thuis was kwam hij erachter dat hij geen tanden meer had. Mackowiak moet nu voor de rechter verschijnen vanwege deze wraakactie.

Ik probeerde vervolgens te bedenken wat mijn ergste wraakactie was. Ik kon me echter niets bedenken. Ik heb er wel eens over nagedacht om een glas drinken in iemand z’n gezicht te gooien, maar heb het nooit gedaan. Heb jij wel eens een wraakactie gehad?

