Je studeert journalistiek en dat zegt automatisch dat je goed kan schrijven. Toch?! Was het maar zo!

Schrijven is nooit mijn ding geweest. ”Maar waarom heb je dan een blog?” Ik heb een blog genomen om meer te oefenen. Schrijven moet je in bijna alle beroepen. Een beetje ervaring is dus best handig. Zelfs als je de televisiewereld in wil…

Enige nadeel is dat mensen er vanuit gaan dat ik goed kan schrijven. Zo kreeg ik de vraag of ik wilde helpen met een stukje voor een website. Super leuk aanbod, doe ik! Jammer dat ik op dat moment geen Shakespeare ben. Ik probeer de persoon te helpen met zijn writersblock, terwijl ik zelf een writersblock heb. Erg handig!

Maar ik geef niet op! Wie weet ga ik ooit geweldig goed schrijven. Kan ik als ik mijn diploma heb ineens meesterwerken op m’n scherm toveren. Tot die tijd: ik blijf oefenen…

