Elise nomineerde mij voor de Liebster award. Een prijs voor bloggers die minder dan 200 volgers hebben. Eerst moet ik 11 feiten over mezelf vertellen.

  1. Ik ben heel snel verslaafd aan series. Op dit moment is Supernatural de klos!
  2. Ik woon alleen. Eigen voordeur, badkamer, douche. Het is niet groot, maar ik vind het heerlijk!
  3. Ik kan klaverjassen. Mijn vader, broertje en zusje kunnen het ook, dus we kunnen altijd een potje spelen!
  4. Veel mensen noemen me Ann. Sommigen Greet, Anna, AG, Annie of Grettie. Tsja, variatie moet er zijn 😉
  5. Ik heb buiten bijna altijd muziek bij me en mijn oortjes in.
  6. Ik heb vijf stoelen op mijn kamer, waaronder een luie stoel, maar ik zit het vaakst op mijn bed.
  7. Ik knak mijn vingers heel vaak en heb dit dan niet in de gaten.
  8. Ik vind kip madras het lekkerste eten dat er bestaat.
  9. Ik koop nog steeds cd’s.
  10. Ik heb altijd twee ringen om; één met een kruisje en een met draken.
  11. Ik ben al honderd keer een dagboek begonnen, maar heb de moed opgegeven. Ik vergeet het schrijven altijd na twee dagen!

Elise heeft 11 vragen voor mij bedacht.

1. Waarom blog je?
Het begon als een oefening om meer te schrijven. Nu vind ik het leuk om te doen.

2. Wie was er eerder: de kip of het ei? En waarom?
De kip, wie was er anders om het ei uit te broeden?

3. Als je een boek zou vinden en het bleek over jouw leven te gaan, zou je het dan lezen tot het eind?
Oeh, wel heel verleidelijk, maar ik denk het niet!

4. Vakantie in een huisje/hotel of juist kamperen? Waarom?
Huisje, hoewel ik kamperen wel heel leuk vind! Als je in een huisje zit heb je meer tijd voor de omgeving. Kamperen kost heel veel tijd.

5. Hoe was jouw dag vandaag?
Wat aardig dat je het vraagt! Goed en vrij relaxt. Erg fijn!

6. Wat was je meest gênante moment?
Ik heb zoveel momenten! Uhm, ik denk die keer dat mijn roze onderbroek in klas 2 te zien was door het gat in mijn broek en ik door een drukke kantine moest lopen.

7. Waar ben je ontzettend goed in? (niet zo bescheiden!)
In ouwehoeren! Haha!

8. Wat wilde je vroeger worden als je groot was?
Docent engels en anders gewoon docent.

9. Wat was in de afgelopen week jouw geluksmomentje?
Toen alle treinen perfect reden en ik in 3 uur thuis was!

10. Wat zou je doen als je één dag onzichtbaar zou zijn?
Mensen laten schrikken en grappen uithalen! Dan maar hopen dat ze me niet horen lachen!

Welk goed voornemen komt elk keer weer terug maar heb je nog nooit kunnen volhouden?
Om elke dag in mijn dagboek te schrijven.

Ik nomineer de volgende mensen voor deze prijs:
De RobinKrant
Des schrijft
William
Nicole

De vragen voor deze mensen:

  1. Je moet morgen emigreren, welk land kies je?
  2. Wat is het leukste beroep in de wereld?
  3. Welk nummer draait er nu je dit schrijft?
  4. Wat is jouw bijnaam?
  5. Welk instrument wil je leren spelen?
  6. Wat is je vroegste herinnering?
  7. Wat is het mooiste woord wat er bestaat?
  8. Als je je leven mag herstarten, doe je dat?
  9. Koken of afhaal?
  10. Beste quote die je kent?
