Cast en crew van Tom’s Wide Wrâld!

De trailer van ‘Tom’s Wide Wrâld‘ is er. Wat is dat? Een film waarbij ik afgelopen zomer geholpen heb. Op woensdag 27 maart zal deze in première gaan tijdens de openingsweek van het filmhuis in Leeuwarden. Ik ben helemaal blij! Klik hier voor de trailer van deze film.

Bij deze film was ik regieassistent. Wat doe je dan? Veel schrijven! Na elke ‘cut’ of ‘stop’ schrijf ik op hoe lang de opname heeft geduurd. Ging iets goed of slecht, dan schrijf ik dat erbij. Elke keer dat de camera verplaatst, pak ik een nieuw papiertje, een nieuwe ‘slate’. Bij de 100ste keer hoort champagne. De champagneslate!

Ook let ik op continuïteit. Heeft hij zijn jas nog steeds open? Zitten haar haren nog steeds op dezelfde manier? Ja? Prima, dan gaan we gewoon door. Nee? Dan zeg ik het tegen de regisseur of pas het zelf aan.

Een kopje koffie voor de regisseur of regisseuse halen hoort er ook bij. Die heeft het ook zo druk!

Een superleuke ervaring met een superleuk team! 🙂 Binnenkort ook in delen te zien op http://www.froeks.tv, maar dat laat ik dan wel weten. 😉

