Het was zover! Na 12-uren lange draaidagen, filmen in de kou, filmen in een heerlijk zonnetje, meer dan 200 slates ingevuld te hebben en maanden wachten op het monteren konden we hem zien! Gisteren was de première van ‘Tom’s Wiide Wrald’. Deze was in het filmhuis in Leeuwarden. Er was ook verslaggever van Omrop Fryslân. Luister hieronder naar het interview met mij in het Fries:

Haha, ben je ook nog gerickrolled. Sorry! Jeetje, wat praat ik snel! Dat hoor ik wel vaker, maar hier was ik wel heel enthousiast, haha! Ik was gister zenuwachtig! Voor dit interview, maar ook voor de film. Dat hoeft toch niet? Je hoeft alleen maar te zitten en te kijken? Ja, dat is waar, maar je hebt er toch veel tijd en energie in gestoken. Dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar het resultaat.

Een verslag over de première vind je hier!

Er lag een rode loper, maar galajurken heb ik niet kunnen spotten. Daar waren we met z’n allen toch wat te nuchter voor geloof ik.

De oplettende lezer zal het al gemerkt hebben. Ik ben nog aan het vasten, maar ben toch naar de film geweest. Deze première wilde ik echt niet laten schieten en dus heb ik besloten om gisteren even niet te vasten.

Hoe was de film? Echt heel erg leuk! Ik ben echt trots op wat we met z’n allen neer hebben gezet! Nieuwsgierig? Klik hier om de film in delen te bekijken!

