Het is al een flinke tijd geleden dat ik een tag heb gedaan, dus hierbij! De Thankful Project tag. Komt origineel bij Saskia vandaan, maar ik vond hem bij Melissa. Tien dingen waarvoor ik dankbaar ben. Here we go!

  1. A person
    Ik heb een hele fijne familie waar ik altijd mee kan geinen! Mijn familieleden staan altijd voor me klaar! Toch kies ik iemand die nog belangrijker voor me is: mijn vriend. We zijn nu bijna zeven maand samen en het voelt zo vertrouwd! Voordat we wat kregen waren we al een paar jaar vrienden. Het liefst schreeuw van de daken hoe blij ik met hem ben. ūüôā
  2. high five momA Role You’ve Played
    Geweldige dochter, awesome vriendin, super cool persoon! Nee, geen idee. Ik hoop wel een persoon waar mensen op kunnen vertrouwen. En hopelijk
    vinden mensen me een beetje aardig, want dat probeer ik wel te zijn.
  3. A Place
    Ik heb mijn eigen kamer in Zwolle met eigen keuken en badkamer. Dat is echt mijn plek. Heerlijk om daar te zijn!
  4. An Experience
    Ik heb heel veel geleerd bij NetNix, Dat was¬†eerst een radioshow en later een videoproductiebedrijf. Door deze ervaring ging ik journalistiek studeren en hielp ik bij ‘Tom’s Wide Wrald‘. Door die film ging ik aan de slag bij ‘de Keet‘. Dus NetNix is echt awesome!
  5. A Talent You Have
    Goed kunnen luisteren, allemachtig goed kunnen ouwehoeren en hele rare geluiden maken. Vraag aan iemand van m’n vrienden: ik maak op de vreemdste momenten de gekste geluiden.
  6. A Failure
    Ik ben de tel inmiddels kwijt hoe vaak ik mijn voet al niet verstuikt heb. Is kaatsen een gevaarlijke sport? Valt mee toch? Ik heb mijn voet ermee gebroken. Doei eindmusical van de lagere school, haha. Ik ben nogal klunzig, genoeg fails dus!
  7. Words
    Ik vind ‘ik bin wiis mei dy’ super mooi. Dat betekend ‘ik ben blij met je’ in het fries. Ik vind het mooier dan ‘ik hou van je’.
  8. A photo
    Foto 2
    Op deze foto hadden mijn vriend en ik een paar weken officieel verkering. Ik ging wel vaker naar djemb√©feestjes en nu ging hij een keer mee. Dat plan hadden we al toen we nog vrienden waren. Elk een biertje in de hand, want die lusten we beide wel, hihi. Ik was de bob, dus vandaar het imitatiebier ūüėČ
  9. A memory
    Na 2 weken vakantie kwamen we weer thuis en konden onze kat niet vinden. Ik was toen een jaar of 13 denk ik.¬†Uiteindelijk vonden we hem op ons dak met zeer pijnlijke pootjes. Lopen kon eigenlijk niet meer. Geen idee wat er gebeurd is! Die nacht heb ik de hele nacht bij het gelegen en op hem gepast. Toen hij weer begon te spinnen ben ik naar mijn ouders gerend, schreeuwde dolenthousiast ‘hij spint weer!’ en ging weer terug om op hem te passen. Hahahaha
  10. An oppurtunity
    Alle kansen die ik tot nu toe gehad heb. De kansen zijn vaak buiten mijn comfortzone! Als het dan wel lukt is het zo gaaf! Het liefst sta ik achter de schermen. Toch ben ik ook vaak presentatrice. vraMaak werk van toerismePolicy Forum
