Het is niet leuk als iemand zegt: ‘je stinkt’, maar dan weet ik tenminste dat het zo is. Aangezien ik niet kan ruiken, weet ik nooit zeker of ik wel lekker ruik. Daarom gebruik ik de regels die mijn moeder me heeft geleerd. Truien en t-shirts moet je niet langer dan 2 dagen dragen!

uitgaanOkay, 2 dagen… prima! Dus ik ging na een avond stappen met hetzelfde shirtje gewoon in de kerk zitten. Ik had hem immers nog maar 1 dag aangehad. Dat klopte wel, maar al die rook en al dat zweet deed niet veel goeds voor de geur.

Dat soort dingen moet ik gewoonweg leren. Pas al iemand dat tegen me zegt weet ik zoiets. Dan sla ik het op in mijn database en probeer het nooit weer te vergeten.

Ik was me soms wel drie keer op een dag. Dan voel ik zweet zitten en heb dan geen idee of ik stink of niet. Dan maar naar de badkamer en weer wassen. Er gaan soms meerdere t-shirtjes de wasmand in op 1 dag.

Vrienden van me moeten het gewoon zeggen als ik stink. Toch doet bijna niemand dat. Het is erger om met een zweetgeur rond te lopen en dat niet te weten dan andersom. Dus zeg het gewoon! Dan ben ik bijna blij als iemand het zegt, loop ik de rest van de dag tenminste niet voor gek.

