Ik vond de 10 tot 1 tag bij Serena en vond hem erg leuk! Hierbij moet je allemaalf feitjes over jezelf opschrijven. Enjoy!

annagreet 2
Tijdens de premiere van Froeks de film! Klik op de foto om de film in delen te bekijken.

10 DINGEN OVER MIJZELF

  • Ik ben 1.74 lang.
  • Ik heb binnen twee maand mijn rijbewijs gehaald!
  • Ik vind winkelen eigenlijk niet zo leuk. Ik koop bijna alleen maar dingen online.
  • Ik heb een koemelkintolerantie, dus ik drink vaak alpro soya of geitenmelk.
  • Ik verf mijn haar altijd zelf en dat gaat wel eens fout. Dat het extreem zwart of best wel oranje wordt.
  • Ik ben een avondmens en leef dan helemaal op!
  • Ik wil mijn motorrijbewijs ooit nog halen.
  • Mijn bijnaam is ‘Ann’, sommigen zeggen ook ‘AG’, of ‘Annag’.
  • Ik heb het vaak over geluiden die bepaalde dingen maken. Misschien als compensatie omdat ik niet kan ruiken. Bomen ritselen heel fijn. Als je een vuurtje maakt knettert dat hout zo lekker. Dat soort dingen!
  • Ik zou de hele dag sudoku puzzels kunnen doen.

Nieuwsgierig wat ik nog meer leuk of niet leuk vind en wie ik niet kan missen? Klik dan op lees meer!

 

djembe annagreet
Heerlijk om met een groep te djembeën!

9 DINGEN DIE IK LEUK VIND

  • Liedjes keihard meeblèren!
  • Zomer!
  • Een avondje bankhangen
  • Met vrienden een biertje drinken
  • Dansen terwijl niemand kijkt
  • Sterren kijken
  • 8 kilometer wandelen (als het mooi weer is)
  • Koffie drinken met mijn moeder
  • Een opgeruimde kamer hebben
annagreet 3
Op school een programma presenteren. Klik op de afbeelding om andere filmpjes te zien die ik gepresenteerd heb.

8 DINGEN DIE IK NIET LEUK VIND

  • Afscheid nemen
  • Ziek zijn
  • De hond uitlaten in de regen
  • Herfst
  • Negativiteit
  • Te laat komen
  • Afwassen
  • Langzame mensen op straat
ferwert
Mijn oude woonplaats: Ferwert! Hopelijk wordt dat het op een gegeven moment weer. Heerlijk dorp!

7 PLEKKEN WAAR IK GRAAG KOM

  • Mijn eigen kamer in Zwolle. Dat is echt mijn plek! Ik heb een studentenkamer voor mij alleen, met mijn eigen keuken en badkamer. Heer-lijk!
  • Bij mijn ouders thuis. Ik ben hier vaak te vinden als ik niet in Zwolle zit.
  • Ferwert. Hier wonen mijn ouders en ben ik opgegroeid. Ik hou van van dit dorpje. Je kent bijna iedereen en je kan overal heen wandelen. Ferwert heeft ongeveer 1800 inwoners.
  • Zwolle. Hier woon ik nu al 2,5 jaar! Ik ken de stad redelijk goed en ken ook veel mensen via mijn oude studentenvereniging. Toch voelt het nooit zo goed als Ferwert, maar het is wel makkelijk om in een stad te wonen.
  • Bossen. Het is heerlijk om door oude bossen te lopen. Zo fijn!
  • Dokkum. Een stad op ongeveer 16 kilometer afstand van Ferwert. Het is niet heel groot, maar er hangt een fijne sfeer.
  • Ikea! Ik kom er niet zo vaak, maar het is zo leuk om alles te bekijken!
zingen
Soms moet je gewoon meedoen met karoake zingen!

6 MANIEREN OM MIJN HART TE WINNEN

  • Humor, vooral als je dezelfde domme humor hebt die ik ook heb.
  • Buitenmens zijn. Zodra het straks weer wat warmer wordt ga ik vaak een rondje lopen. En hele middagen buiten zitten. Leuk als je er bij komt zitten!
  • Muziek maken. Ik vind het heerlijk om te zingen, ook al kan ik het niet, haha. Samen wat muziek maken of zingen is heerlijk!
  • Filmliefhebber. Ik ben gek op films kijken. Ik praat er dan ook graag over met iemand.
  • Je eigen mening en leven hebben. Ik ben niet zo van mensen die achter je aan lopen en geen eigen dingen hebben. Loop niet mee, maar bedenk wat je zelf wil.
  • Altijd voor anderen klaarstaan. Help anderen als je dat kunt. 🙂
cliffs
Jaaaaaaaaaaaaa! Hier wil ik heen!

5 PLAATSEN WAAR IK NOG HEEN WIL

  • Rome! Dat lijkt mij een heerlijke stad!
  • Berlijn! Ik hoor hier altijd leuke verhalen over. 🙂
  • Ierland!
  • Schotland! Deze twee landen lijken mij zo gezellig en zo mooi!
  • Amerika! Ik wil graag nog eens naar New York, maar Los Angeles lijkt mij ook erg leuk
zomer
Een paar jaar geleden in Senegal. Lekker weertje daar, hihi!

4 DINGEN OF PERSONEN WAAR IK NIET ZONDER KAN

  • Mijn familie
  • Mijn vriend
  • De zon en zomer
  • Muziek
joe
Het nieuwe album van Joe Satriani!

3 LIEVELINGSLIEDJES

liefde
Samen oud worden 🙂

2 WENSEN

  • Gelukkig zijn
  • Gezond oud worden, het liefst samen met mijn huidige vriendje 🙂

1 LAATSTE WOORD OF ZIN

  • Leef nu het kan!
