Wat is het heerlijk om ’s avonds met wat drinken op de bank te hangen en series te kijken. Hieronder vertel ik je welke series ik op dit moment volg.

The Walking Dead

Inmiddels zit deze serie al in seizoen 5. Genoeg afleveringen om even vooruit te kunnen dus! Het begin van dit seizoen vond ik wat minder, maar inmiddels ben ik weer helemaal fan en kan ik niet wachten tot volgende week!

Seizoen 1 begint met agent Rick Grimes die neergeschoten wordt. Wanneer hij in het ziekenhuis ontwaakt uit zijn coma is er geen mens meer te bekennen. Er is een epidemie uitgebroken. Wanneer een mens wordt gebeten of gekrabd door een zombie, ook wel walker, zal hij sterven en muteren. Rick gaat op zoek naar zijn vrouw en zoon en gaat op weg naar Atlanta.

Grey’s Anatomy

Een langlopende serie! Ik ken deze serie nog maar een jaar, maar ben inmiddels helemaal bij, ondanks dat er al 11 seizoenen zijn. Het is een dramaserie vol met onverwachte wendingen. De drama, de liefdes, de patiënten, heerlijk!

Meredith Grey start haar carrière als coassistent in het opleidingsprogramma van Seattle Grace Hospital en ontmoet daar haar collega’s Cristina Yang, Alex Karev, Izzie Stevens en George O’Malley, arts-assistent en mentor Miranda Bailey en diensthoofd Chirurgie Richard Webber. Enkele uren na de start van haar eerste werkdag ontdekt ze dat haar onbekende one night stand van de vorige nacht haar baas is, neurochirurg Derek Shepherd.

Pretty Little Liars

Deze serie volg ik al vanaf de eerste aflevering. Het blijft spannend. Elke keer denk ik dat ik de dader gevonden heb en dan gebeurd er weer iets en is alles weer anders! Inmiddels zitten we heel dichtbij de ontknoping en ik kan bijna niet wachten. Mijn zusje en ik kijken elke week!

Aria, Emily, Hanna en Spencer zijn samen met hun Queen Bee Alison onafscheidelijk. Als Alison verdwijnt, valt de groep echter helemaal uit elkaar. Een jaar later ontvangen ze vreemde berichten van iemand die zichzelf ‘A’ noemt. A weet de grootste geheimen van de vier meiden en dreigt om hun levens tot een ware hel te maken. Aria, Emily, Hanna en Spencer proberen een zo normaal mogelijk leven te leiden, terwijl ze ondertussen steeds meer ontrafelen over Alisons mysterieuze verdwijning en alles op alles zetten om A te ontmaskeren.

Wat zijn jouw favoriete series?

